MAKİNE İKMAL BAKIM VE ONARIM MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTI TABLOSU |
S.NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
Araç ve İş Makineleri Kiralama |
Dilekçe |
2 Gün |
2 |
Mal ve Hizmet Alımı 4737 Sayılı Kanun K.İ.K 22/d Maddesi |
1) Teklif mektubu, |
7 Gün |
2) Fatura, |
3) Vergi borcu yoktur yazısı, |
4) SGK borcu yoktur yazısı (İşçilik için) |
3 |
Hurda Araç Alımı |
1) Emniyetten dilekçe |
1 Gün |
2) Ruhsat fotokopisi |
3) Kimlik |
( Araç kendi üzerinde değilse noter onaylı vekaletname) |
NOT: Motor ve şase numaraları tutmalı |
4 |
4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu Kapsamında Doğrudan Temin İşlemleri |
1) Standart formlara uygun teklif mektubu |
4734 Sayılı Kamu İhale Kanunun 22. maddesi ve 3. maddesi gereği sonuçlandırılır. |
2) Satndart formlara uygun yaklaşık maliyet cetveli |
3) 22/a,b ve c bendleri kapsamında tek kaynaktan yapılan alımlara ilişkin olarak standart form |
4) Piyasa fiyat araştırması tutanağı |
5) 4734 sayılı yasanın madde 22 ve madde 3 kapsamında yapılacak olan alımların standart formlara uygun onay belgesi ve sözleşme belgesi |
5 |
İhaleli Olarak Yapılan İşlerle İlgili Vatandaş Şikayet ve İstek Dilekçesi |
1) İhalelere yapılacak itirazen şikayet başvuruları yönetmeliliğine uygun dilekçe |
İhalelere yönelik başvurulara hakkındaki Yönetmelik gereği uygun sürelerde sonuçlandırılır. |
2) İmza sirküleri |
3) Yetkili olduğunu gösterir belge |
4)3071 Sayılı Dilekçe Kanunun şekil şartlarını taşımak kaydı ile Yazı İşleri Müdürlüğü Genel Evrak Kaydından, genel evrak kayıt numarası almış, havalesi tamamlanmış dilekçe aslı veya Makina İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğüne doğrudan müracaat üzerine idare tarafından değerlendirme yapılarak sonuçlandırılır. |
6 |
İdarece Yapılan İhale Dökümanı Satışı |
1) Firma bilgileri veya yetkili Vatandaşlık Numarası |
1 Saat |
2) Bankaya ihale doküman bedeli yatırma |
3) Makbuzun bir nüshası (makbuzun içeriğinde ihale Kayıt No ve yapılacak işin adının belirtilmesi) |
4) İhale dökümanının CD'ye aktarılması |
7 |
Geçiçi Teminat Bedeli İade Talepleri |
Dilekçe (İhaleye Katılan isteklinin banka şubesi ve İBAN NO belirtilmelidir.) |
5 Gün |
8 |
İş Bitirme Belgesi Talepleri |
1) Dilekçe |
5 Gün |
2) Muayene kabul belgesi ve son hakediş (varsa) |
9 |
Kesin Teminat İadesi Talepleri |
1) Yapım ve hizmet alımlarında: Dilekçe, vergi borcu yazısı, soğuk damgalı SGK yazısı |
5 Gün |
2) Mal alımlarında: Dilekçe, vergi borcu yazısı |
|
|
|
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz. |
İlk Müracaat Yeri: Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü |
İkinci Müracaat Yeri: Genel Sekreter Yardımcısı |
|
|
İsim : Mirace YEĞEN |
İsim : Yunus Emre AYAR |
|
Ünvan : Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdür V. |
Ünvan : Genel Sekreter Yardımcısı |
|
Adres : Rize İl Özel İdaresi |
Adres : Rize İl Özel İdaresi |
|
Telefon : 444 30 53 |
Telefon : 444 30 53 |
|
Faks : 0 (464) 226 09 09 |
Faks : 0 (464) 226 09 09 |
|
|
|
|
|
İMAR VE KENTSEL İYİLEŞTİRME MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTI TABLOSU |
S.NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRECİ (EN GEÇ) |
1 |
Yapı Ruhsatı |
1-Dilekçe |
30 Gün |
2-Tapu |
3-Kadastro Çapı |
2 |
Yapı Kullanma İzin Belgesi |
1-Dilekçe |
10 Gün |
2-SGK’dan Borcu Yoktur Yazısı |
3 |
İnşaat İzin Belgesi |
1-Dilekçe |
10 Gün |
2-Tapu |
3-Kadastro Çapı |
4 |
Numarataj |
1-Dilekçe |
1 Gün |
2-Nüfus Cüzdan Fotokopisi |
5 |
İmar Planları |
1-Dilekçe |
3 Ay |
2-Tapu |
3-Kadastro Çapı, 1/2500’lük harita |
6 |
İfraz-Tevhid |
1-Dilekçe |
15 Gün |
2-Kadastro Çapı |
3-Tapu |
4-Değişiklik Tasarımı |
7 |
Halihazır Harita |
1-Paftalar |
15 Gün |
2-Hesap Ciltleri |
8 |
Sıhhi İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatı |
1- Tapu veya kira sözleşmesi, |
1 Gün |
2- Vergi numarası (Vergi Levhası Fotokopisi) |
3- Karayolu kenarında ise yol geçiş belgesi |
4- Ustalık belgesi |
5- Esnaf ve Sanatkârlar Oda Kaydı ve sicil tasdiknamesi |
6- Yangına karşı alınan önlem |
7- Çalışanların sağlık raporu (sağlık ocağından) |
8- T.C. Kimlik numarası |
9- Özel İdareden Başvuru Beyan Formu |
9 |
I.II ve III. Gayrisıhhi Müesseseler İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatı |
1- Tapu veya kira sözleşmesi, |
7 Gün |
2- Vergi numarası (Vergi Levhası Fotokopisi) |
3- Sağlık koruma bandı inceleme kurul raporu |
4- Yapı kullanım izin belgesi |
5- 50 kişiden fazla çalışan varsa işletme belgesi ve sağlık personeli sözleşmesi |
6- Çevre izni (1 yıl içerisinde alınacak) |
7- ÇED gerekli veya değildir belgesi |
8- Yangın ve patlamalar için önlem alındığına dair itfaiye raporu |
9- Vaziyet planı |
10- Esnaf ve sanatkârlar oda kaydı ve mesleki faaliyet belgesi |
11- Şirket ise Ticaret sicil kaydı, oda kaydı ve mesleki faaliyet belgesi |
12- Şirketin yetki belgesi, imza sirküleri, ticaret sicil gazetesi |
13- Sorumlu müdür sözleşmesi, oda kaydı ve diploma beyanı |
14- I. sınıflar için açılma izin raporu |
15- Özel İdareden başvuru beyan formu |
16- İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitim Belgesi |
10 |
Umuma Açık İstirahat ve Eğlence Yerleri |
1- Tapu veya kira sözleşmesi |
1 Ay |
2- Vergi numarası (Vergi Levhası Fotokopisi) |
3- Yapı kullanım izin belgesi |
4- Karayolu kenarında ise yol geçiş belgesi |
5- Esnaf ve Sanatkârlar Oda Kaydı ve sicil tasdiknamesi |
6- Mesafe Krokisi (Cami ve Okullardan) |
7- Yangına karşı alınan önlem |
8- Çalışanların sağlık raporu ve hijyen eğitim belgesi |
9- Meskenlerde kat mülkiyeti oy birliği kararı |
10- T.C. Kimlik numarası |
11- Adli Sicil Durumu (Beyanı) |
12- Özel İdareden Başvuru Beyan Formu |
11 |
I (a) Grubu Maden İşletme Ruhsatı |
1- Adres Taahütnamesi |
3 Ay |
2- İhale Müracaat Formu ( ihale yapılacak ise ) |
3- Vatandaşlık numarası ile birlikte onaylı nüfus cüzdanı fotokopisi (sadece gerçek kişi) |
4- Ticari Sicil Gazetesi (sadece tüzel) |
5- Onaylı imza sirküleri |
6- Bağlı olduğu vergi dairesi, ili ve numarasını gösterir belge |
7- Geçici teminatı ( İhale yapılacak ise) |
8- İmzalanmış şartname |
9- Vekil olarak katılacakların noter onaylı vekaletnameleri, yetki olarak ihaleye katılacakların yetki belgesi |
10- Özel arazi ise tapu fotokopisi |
11- Ruhsat talep harç makbuzu |
1/ 2500 ölçekli kroki |
12 |
Kamu kurum ve kuruluşlarına hammaddeleri üretim izini verilmesi |
1- Talep yazısı |
3 Ay |
2- Hammaddesi talep formu ( Ek-Form 16) |
3- 1/25000 ölçekli; üzerinde mülkiyet ve koordinatlar işaretli harita |
4- Yer bulduru haritası (1/100.000 ölçekli) |
5- Hammaddenin kullanılacağı proje detayları |
13 |
Jeotermal Kaynak ve Doğal Mineralli Su Arama Ruhsatı |
1- Arama Ruhsat Müracaat Formu (Ek Form -1) |
45 Gün |
2- İlk Müracaat Tahaahütnamesi (Ek Form 2-3) (T.C.Kimlik No, vergi dairesi ve no, onaylı imza sirküleri, şirketse kuruluş statüsü ve yönetimi gösteren Ticaret Sicil Gazetesi, Mali yeterlilik belgesi) |
3- 1/25000 ölçekli pafta adı ve derecelik dilim esas alınarak 7 basamaklı koordinat sistemine göre 20 noktayı ve saat ibresi yönünde sağa (Y), yukarı (X) olarak tek poligon üzerinden ve 5000 hektarı geçmeyecek şekilde düzenlenmiş harita |
4- Arama Projesi (Ek Form 9) |
5- Ruhsat Harcı |
6- Teminat Makbuzu |
14 |
Jeotermal Kaynak ve Doğal Mineralli Su İşletme Ruhsatı |
1- İşletme Ruhsat Müracaat Formu (Ek Form-5) |
1 Ay |
2- İşletme Projesi (Ek Form-11) |
3- Ruhsat Harcı |
4- Teminat Makbuzu |
15 |
İnsani Tüketim Amaçlı Kaynak Sularının Kiralanması |
1- Dilekçe |
İhale sonucu belirlendikten sonra 10 gün içerisinde |
2- Tapu Kaydı |
3- Kira sözleşmesi |
4-Tüzel kişiliklerle ilgili evraklar |
5- Proje |
6- Kadastro paftası |
7- Alan hesabı |
8- Kaynağın ve yeraltı suyunun debisini gösterir belge |
9- Kiralanacak yerin koordinatlarının da belirtecek şekilde hazırlanmış 1/25000 ölçekli kroki |
|
|
|
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz. |
İlk Müracaat Yeri: İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü |
İkinci Müracaat Yeri: Genel Sekreter Yardımcısı |
|
|
İsim :Gökhan KOPUZ |
İsim : Yunus Emre AYAR |
|
Ünvan : İmar ve Kentsel İyileştirme Müdür V. |
Ünvan : Genel Sekreter Yardımcısı |
|
Adres : Rize İl Özel İdaresi |
Adres : Rize İl Özel İdaresi |
|
Telefon : 444 30 53 |
Telefon : 444 30 53 |
|
Faks : 0 (464) 226 09 09 |
Faks :0 (464) 226 09 09 |
|
|
|
|
|
İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTI TABLOSU |
S.NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
Devlet Memurluğuna Atama (KPSS Yerleştirme sonucuna göre atananların ilk müracaat işlemleri) |
1-Dilekçe |
15 Gün |
2- Nüfus Cüzdan Fotokopisi |
3- Diploma veya Geçici Mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı sureti |
4- 6 adet vesikalık fotoğraf |
5- Adli Sicil, askerlik durumu ile görevini sürekli yapmaya engel teşkil etmeyen sağlık durumunu gösterir adayların yazılı beyanları |
6- V.H.K.İ Kadrolarına atanan personel için Milli Eğitim Bakanlığınca veya bu bakanlıkça izin verilen özel bilgisayar kurslarından belge almış olmak veya bitirdiği okulun ders müfredatında en az iki dönem bilgisayarla ilgili ders aldığını belgeleyen evrakın aslı veya onaylı örneği |
7- Avukat kadrosuna atanan aday için Avukatlık Ruhsat Belgesinin aslı veya onaylı örneği |
2 |
Naklen Atanma Talebi |
Dilekçe |
15 Gün |
3 |
İş Başvurusu |
Dilekçe |
15 Gün |
4 |
Pasaport Talebi |
1-Dilekçe |
5 Gün |
2- 2 Ad. Fotoğraf |
3-Nüfus Cüzdan Fotokopisi |
5 |
Staj Talebi |
1-Öğrenci Dilekçesi |
15 Gün |
2-Okul Staj Yazısı |
|
|
|
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz. |
İlk Müracaat Yeri: İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü |
İkinci Müracaat Yeri: Genel Sekreter Yardımcısı |
|
|
İsim : Lale ÖZDEM |
İsim : Yunus Emre AYAR |
|
Ünvan : İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü |
Ünvan : Genel Sekreter Yardımcısı |
|
Adres : Rize İl Özel İdaresi |
Adres : Rize İl Özel İdaresi |
|
Telefon : 444 30 53 |
Telefon : 444 30 53 |
|
Faks : 0 (464) 226 09 09 |
Faks : 0 (464) 226 09 09 |
|
|
|
|
|
MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTI TABLOSU |
S.NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
Teminat Alınması |
1-İhaleyi yapan birimin/kurumun yazısı |
1 Saat |
2-Teminat olarak kabul edilecek değerler |
2 |
Kesin Teminat İadesinde |
1-İhaleyi yapan birimin/kurumun ilişiksiz yazısı |
1 Saat |
2-Alındı belgesi |
3-SGK ilişiksizlik belgesi |
4-İhale konusu iş ile ilgili vergi borcu bulunmadığına dair belge |
5-Nakit teminatların iadesinde ilgilinin Banka Hesap bilgilerini gösterir dilekçe |
6-Hak sahibi dışındakilere yapılacak iadelerde Yetki Belgesi |
7-Teminatın yarısının iadesinde Geçici Kabul Tutanağı |
8-Teminatın tamamının iadesinde Kesin Kabul Tutanağı |
3 |
Geçici Teminat İadesi |
1-İhaleyi yapan birimin/kurumun iadeye ilişkin yazısı |
1 Saat |
2-Alındı Belgesi |
3-Nakit teminatların iadesinde ilgilinin Banka Hesap bilgilerini gösterir dilekçe |
4-Hak sahibi dışındakilere yapılacak iadelerde Yetki Belgesi |
4 |
Bütçe Gelirlerinden Red ve İadeler |
1-Alındı Belgesi |
1 Saat |
2-İlgili idarenin veya mahkemenin iadeye ilişkin yazısı |
3-İlgili Bankanın hesap bilgilerini gösterir dilekçe |
4-Hak sahibi dışındakilere yapılacak iadelerde Yetki Belgesi |
5 |
Emanet İade İşlemleri |
1-İlgilinin banka hesap bilgilerini ve kimlik numarasını içeren dilekçe |
1 Saat |
2-Alındı belgesi(düzenlenmiş olması halinde) |
3-Gerekli hallerde idarenin iade yapılmasına ilişkin yazısı |
4-Hak sahibi dışındakilere yapılacak iadelerde Yetki Belgesi |
6 |
Ödeme İşlemleri (Satınalma, İhale)Alındısı |
1-Ödeme Emri Belgesi |
1 Saat |
2-Fatura |
3-Vergi borcu yazısı |
4-SGK Borcu Yazısı |
5- Muayene Kabul Tutanağı |
6-Taşınır İşlem Fişi |
7-Doğrudan Temin Belgeleri |
8- İhale Hakediş Dosyası |
9- İlgili Kanun ve Yönetmelikler gereği istenilecek diğer belgeler |
7 |
Mahsup Alındısı |
İlgilinin Talebi |
1 Saat |
8 |
Kira Gelir İşlemleri (Tahsilat) |
Banka Dekontu |
1 Saat |
9 |
Kira Sözleşmesi Yapılması |
1-Encümen Kararı |
1 Gün |
2- İhale Tutanakları |
3-Nüfus Cüzdan Sureti |
4- Sözleşme için damga vergisi alındısı (Maliyeden) |
5-Teminat Bedeli Banka Dekontu |
6-Kira Bedeli Banka Dekontu |
10 |
Devir (Kiracılık Hakkı Devri) |
1-Nüfus Cüzdanı, |
1 Gün |
2-Valilik Olur yazısı, |
3-Dilekçe |
4-Kira Yatırıldığını Gösteren Dekont |
11 |
İdari Para Cezası Tahsilatı |
Banka Dekontu |
1 Saat |
12 |
Sözleşme Feshi |
1-Dilekçe, |
1 Gün |
2-Valilik Olur Yazısı, |
3-Kira Borcunu Yatırdığına ilişkin Dekont |
13 |
Bilgi edinme ve belge talebi |
İlgilinin Dilekçesi |
1 Saat |
|
|
|
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz. |
İlk Müracaat Yeri: Mali Hizmetler Müdürlüğü |
İkinci Müracaat Yeri: Genel Sekreter Yardımcısı |
|
|
İsim : Yavuz Selim EROL |
İsim : Yunus Emre AYAR |
|
Ünvan : Mali Hizmetler Müdür V. |
Ünvan : Genel Sekreter Yardımcısı |
|
Adres : Rize İl Özel İdaresi |
Adres : Rize İl Özel İdaresi |
|
Telefon : 444 30 53 |
Telefon : 444 30 53 |
|
Faks : 0(464) 226 09 09 |
Faks : 0 (464) 226 09 09 |
|
|
|
|
|
PLAN PROJE YATIRIM VE İNŞAAT MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTI TABLOSU |
S.NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
Sözleşme imzalanan yapım işleri ile ilgili "iş yeri tesliminin yapılması" |
Talep Dilekçesi |
5 Gün |
2 |
Yüklenici tarafından hazırlanan iş programının idarece onaylanması |
Talep Dilekçesi |
15 Gün |
3 |
Yüklenici tarafından hazırlanan hakedişin idarece onaylanması |
1-Talep Dilekçesi |
15 Gün |
2-Sigorta Borcu Sorgusu |
3-Vergi Borcu Sorgusu |
4 |
Geçici kabul ve kesin kabul işlemlerinin yapılması |
Talep Dilekçesi |
20 Gün |
5 |
Kesin teminat ve varsa ek kesim teminatların yarısının iadesi |
1-Talep Dilekçesi |
10 Gün |
2-Sigorta İlişiksiz Belgesi |
3-Vergi Borcu Sorgusu |
4-Sigorta Borcu Sorgusu |
5-Geçici Kabul Tutanağı |
6 |
Kesin teminatın iadesi |
1-Talep Dilekçesi |
10 Gün |
2-Sigorta İlişiksiz Belgesi |
3-Vergi Borcu Sorgusu |
4-Sigorta Borcu Sorgusu |
5- Kesin Kabul Tutanağı |
7 |
Geçici kabulden sonra, hakedişlerden kesilen "geçici kabul noksanlıkları" nın iadesi" |
1-Talep Dilekçesi |
10 Gün |
2-Tüm Hakediş Raporları |
3-Sigorta Borcu Sorgusu |
4-Vergi Borcu Sorgusu |
8 |
İş Deneyim Belgesi |
1-Talep Dilekçesi |
5 Gün |
2-Sözleşme |
3-Hakediş Raporları |
4-Biten İşlerle İlgili Geçici Kabul Tutanağı varsa tasfiye tutanağı |
5-Kesin Hakediş Raporu |
6-Keşif Artış Olurları |
7-Varsa Devir Sözleşmesi |
9 |
Uygulama Projeleri ve Yapı Yaklaşık Maliyetinin Hazırlanması (Bütçesi İl Özel İdaresinde Bulunan Kamu Yatırımları) |
1-Talep Yazısı |
150 Gün |
2-Mülkiyete İlişkin Belgeler (Tapu Kaydı, Tahsis Belgesi vb.) |
3- İmar ve Kadastro Çapı |
4-Aplikasyon Krokisi |
10 |
Kamu Kurumlarının Onarım İşleri İle İlgili Yaklaşık Maliyet Hazırlanması |
1-Talep Yazısı |
30 Gün |
2-Onarım İşlerinin Tarifi |
11 |
Turizm özelliğine sahip, tarihi kale ve köprülerin rölöve, restitüsyon ve restorasyon çalışmalarının yapılması |
1-Talep Yazısı |
( 1-24) Ay |
2-İlgili Tüm Projelerin Onaylı Sureti |
12 |
SGK yazılarına cevap verilmesi |
İlgili SGK Yazısı |
30 Gün |
13 |
SGK Bildirimi |
İlgili SGK Yazısı |
15 Gün |
14 |
Hizmet alımı ile piyasadaki firmalara hazırlatılan uygulama projeleri ve yapı yaklaşık maliyetinin incelenmesi ile muayene ve kabul işlemlerinin yapılması |
Talep Dilekçesi |
30 Gün |
|
|
|
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz. |
İlk Müracaat Yeri: Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü |
İkinci Müracaat Yeri: Genel Sekreter Yardımcısı |
|
|
İsim : Abdulkadir UZUNOĞLU |
İsim : Yunus Emre AYAR |
|
Ünvan : Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdür V. |
Ünvan : Genel Sekreter Yardımcısı |
|
Adres :Rize İl Özel İdaresi |
Adres : Rize İl Özel İdaresi |
|
Telefon :444 30 53 |
Telefon : 444 30 53 |
|
Faks : 0 (464) 226 09 09 |
Faks : 0 (464) 226 09 09 |
|
|
|
|
|
SU VE KANAL HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTI TABLOSU |
S.NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİNTAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
İçme suyu Projesi |
Dilekçe ve Yatırım Programına alınması veya Kaymakamlığın talep yazısı |
Projenin niteliğine göre 1-8 ay arası |
2 |
Kanalizasyon |
Dilekçe ve Yatırım Programına alınması veya Kaymakamlığın talep yazısı |
1-3 Ay arası |
3 |
İçme suyu Arızaları |
Sözlü veya yazılı talep ile |
1-15 gün |
|
|
|
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz. |
İlk Müracaat Yeri: Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü |
İkinci Müracaat Yeri: Genel Sekreter Yardımcısı |
|
|
İsim : Erhan TERZİ |
İsim : Yunus Emre AYAR |
|
Ünvan : Su ve Kanal Hizmetleri Müdür V. |
Ünvan : Genel Sekreter Yardımcısı |
|
Adres : Rize İl Özel İdaresi |
Adres : Rize İl Özel İdaresi |
|
Telefon : 444 30 53 |
Telefon : 444 30 53 |
|
Faks : 0 (464) 226 09 09 |
Faks : 0 (464) 226 09 09 |
|
|
|
|
|
YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTI TABLOSU |
S.NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ ) |
1 |
Belge Talep |
Dilekçe |
1 Gün |
2 |
CİMER başvurularının cevaplandırılması |
Bilgi edinme başvuru formu veya dilekçe |
30 Gün |
3 |
Vatandaşlardan gelen ihbar ve şikayet içerikli dilekçeler |
a) Dilekçe ve varsa ekleri |
30 Gün |
b) Dilekçe sahibinin adı-soyadı T.C. Kimlik Numarası ve imzası |
c) İş veya İkamet Adresi |
4 |
4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı |
Dilekçe |
15 Gün |
5 |
5233 sayılı Terör ve Terörle Mücadeleden Doğan Zararların Karşılanması Hakkında Kanuna 12.07.2012 tarihli ve 28351 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 6353 sayılı Kanun ile eklenen Ek 1. Madde uyarınca aylık bağlanması ile ilgili iş ve işlemler. |
17/07/2004 tarihli ve 5233 sayılı Terör ve Terörle Mücadeleden Doğan Zararların Karşılanması Hakkında Kanuna, 12/07/2012 tarihli ve 28351 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan 04/07/2012 tarih ve 6353 sayılı Kanun ile eklenen, Ek 1. Madde uyarınca aylık bağlanacaklar için İstenen Belgeler: |
İlimizde meydana gelen terör olaylarında zarar görenler tarafından hazırlanan evrakların tamamı, eksiksiz olarak Müdürlüğümüze teslim edildiğinde, vakit kaybedilmeksizin Sosyal Güvenlik Kurumuna gönderilmektedir.( 3 ay ile 1 yıl arası) |
Zarar Görenin Kendisine Aylık Bağlanabilmesi için İstenen Belgeler: |
1- Dilekçe |
2- Zarar Tespit Komisyonu Kararı |
3- Terör suçlarından dolayı hüküm giyip giymediklerine ilişkin Cumhuriyet Başsavcılığından alınacak yazının aslı (Adli Sicil Kaydı) |
4- Kimlik Araştırma Belgesi (Başvuru sahibi tarafından bizzat doldurulacaktır.) |
5- 5233 Sayılı Kanuna Göre derecelendirilmiş (1,2,3 derece) Sağlık Kurulu Raporu |
6- Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği |
7- Olay Yeri Tespit Tutanağı |
8- Form |
9- Taahhütname |
Eşine Aylık Bağlanabilmesi için İstenen Belgeler: |
1- Dilekçe |
2- Zarar Tespit Komisyonu Kararı |
3- Ölenin ve Eşinin Terör suçlarından dolayı hüküm giyip giymediklerine ilişkin Cumhuriyet Başsavcılığından alınacak yazının aslı (Adli sicil Kaydı) |
4- Kimlik Araştırma Belgesi (Başvuru sahibi tarafından bizzat doldurulacaktır.) |
5- Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği |
6- Veraset İlamı |
7- Olay Yeri Tespit Tutanağı |
8- Form |
9- Taahhütname |
Çocuklarına Aylık Bağlanabilmesi için İstenen Belgeler: |
1- Dilekçe |
2- Zarar Tespit Komisyonu Kararı |
3- Ölenin ve Çocukların her birisi için ayrı ayrı Terör suçlarından dolayı hüküm giyip giymediklerine ilişkin Cumhuriyet Başsavcılığından alınacak yazının aslı (Adli sicil Kaydı) |
4- Kimlik Araştırma Belgesi (Başvuru sahibi tarafından bizzat doldurulacaktır.) |
5- Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği |
6- Veraset İlamı |
7- 18 yaşından Büyükler için Öğrenci Belgesi |
8- Olay Yeri Tespit Tutanağı |
9- Form |
10- Taahhütname |
Anne ve Baba’ya Aylık Bağlanabilmesi için İstenen Belgeler: |
1- Dilekçe |
2- Zarar Tespit Komisyonu Kararı (Aslı gibidir Onaylı) |
3- Ölenin, Annesinin ve Babasının her birisi için ayrı ayrı Terör suçlarından dolayı hüküm giyip giymediklerine ilişkin Cumhuriyet Başsavcılığından alınacak yazının aslı (Adli Sicil Kaydı) |
4- Kimlik Araştırma Belgesi (Başvuru sahibi tarafından bizzat doldurulacaktır.) |
5- Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği |
6- Veraset İlamı |
7- İkamet ettikleri yerin Sosyal Güvenlik Kurumu İl Müdürlüğünden 5510 sayılı Kanuna göre alınacak Muhtaçlık Belgesi |
8- Olay Yeri Tespit Tutanağı |
9- Form |
10- Taahhütname |
6 |
Meclis gündeminin halka duyurulması |
|
Toplantıdan 3 gün önce |
7 |
Meclis karar özetlerinin halka duyurulması |
|
Kesinleşmesinden sonra 7 gün içinde |
8 |
İhtisas Komisyon raporlarının halka duyurulması |
|
Mecliste görüşüldükten sonra 5 gün içinde |
9 |
Denetim Komisyon Raporunun kamuoyuna açıklanması |
|
Mecliste görüşüldükten sonra 10 gün içinde |
|
|
|
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz. |
İlk Müracaat Yeri: Yazı İşleri Müdürlüğü |
İkinci Müracaat Yeri: Genel Sekreter Yardımcısı |
|
|
İsim :Erol BIYIK |
İsim : Yunus Emre AYAR |
|
Ünvan :Yazı İşleri Müdür V. |
Ünvan : Genel Sekreter Yardımcısı |
|
Adres :Rize İl Özel İdaresi |
Adres : Rize İl Özel İdaresi |
|
Telefon : 444 30 53 |
Telefon : 444 30 53 |
|
Faks : 0 (464) 226 09 09 |
Faks : 0 (464) 226 09 09 |
|
|
|
|
|
YOL VE ULAŞIM HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTI TABLOSU |
S.NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
Yeni Yol Talebi |
1) Dilekçe ( ilgili kaymakamlıktan uygun görüşlü ) |
1 Yıl |
2) Etüt Programına Teklifi ( 1ay) |
3)Yapım Programına Teklif (2 ay) |
* Arazide etüt çalışması |
* Mülkiyet sahiplerin imzalı taahhütname ( Muhtar onaylı ) |
* Gerekli izinlerin alınması |
- Orman izni ( 1 ay ) |
- Doğal sit alanı (en az 6 ay ) |
- Kültür varlıkları ( en az 3 ay) |
- Milli parklar ( 1 ay) |
- Güvenlik Belgeleri (6 ay ) |
4) Yol program dosyalarının ilçelere gönderilmesi ( 1 hafta ) |
5) Faaliyet verilerinin CBS bürosuna aktarılması |
2 |
Protokol İşlemleri |
1) İlgili kamu kurumlarının talep dilekçesi |
4 Ay |
2) İnceleme Raporunun Düzenlenmesi ( 1 ay ) maliyeti |
* Proje yaklaşık |
* İş takvimi |
3) İl Genel Meclisine talep ( 2 ay ) |
4) Protokol İmzalanması ( 1 ay ) |
5) Verilerin CBS Bürosuna aktarılması |
3 |
Katı Atık Toplama |
|
Yıl içinde Rutin olarak toplanıyor |
|
|
|
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz. |
İlk Müracaat Yeri: Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü |
İkinci Müracaat Yeri: Genel Sekreter Yardımcısı |
|
|
İsim : Hayati TOPAL |
İsim : Yunus Emre AYAR |
|
Ünvan : Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdür V. |
Ünvan : Genel Sekreter Yardımcısı |
|
Adres : Rize İl Özel İdaresi |
Adres : Rize İl Özel İdaresi |
|
Telefon :444 30 53 |
Telefon : 444 30 53 |
|
Faks : 0 (464) 226 09 09 |
Faks : 0 (464) 226 09 09 |
|
|
|
|
|